
Martin si se svím otcem Petřem vedli v náročném závodu na jihu Slovenska skvěle. Obsadili 4. místo a vyhráli svůj sektor A. Gratulace pánové !!! Více - klikni jsem
víceMartin si se svím otcem Petřem vedli v náročném závodu na jihu Slovenska skvěle. Obsadili 4. místo a vyhráli svůj sektor A. Gratulace pánové !!! Více - klikni jsem
víceSkvělý výkon podali borci Michal a Lukáš na težkém závodu Carp Maratón Zelená Voda 2018, kde se jim podařilo vyhrát krásné 3. místo ! Více - klikni jsem
vícePři prodeji krmiva je procento reklamací mizivé, ale je dobré vědět, že u nás získáváte běžnou záruku jako v kamenném obchodě. Předané či zaslané reklamace vyřizujeme zpravidla během několika málo dní, snažíme se vše vyřešit k plné spokojenosti zákazníka.
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které se vyskytnou v průběhu záruční doby a nejsou způsobeny zákazníkem.
Vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením nemůžou býti uznány. Reklamaci můžete uplatnit poštou i osobně.
Pokud budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou přepravní službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
RYBÁŘSKÁ SPECIÁLKA CARP-B
Kříčkova 2890/14
Hodonín 69501
Do zásilky přiložte dopis, ve kterém nám napište z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury, nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno na které byla objednávka uskutečněna).
Nezapomínejte zaslat kontaktní údaje (email, telefonní číslo). Jenom tak Vás dokážeme v průběhu reklamace spolehlivě informovat.
Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace.
Nikdy nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nepřebíráme.
Kontaktní telefon na obchodní oddělení : +420 773 539 525
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze bez udání důvodů do 14-ti dnů vrátit na adresu společnosti CARP-B plus s.r.o, písemně a nebo osobně v provozovně společnosti. Při navrácení zboží je nutno předložit fakturu či daňový doklad o koupi. Zboží musí být v originálním balení, nepoužité a nepoškozené.
Po oddržení vráceného zboží zkontrolujeme a v co nejkratším termínu odpovídající částku zašleme zpět. Částka se vrací bez poštovného !
PLATÍ POUZE PRO E-SHOP!